המגזין הניהולי מכיל תקצירים/ סיכומים בנושאים שבין הפסיכולוגיה לעסקים.
מטרת המגזין הנה העלאת רמת המודעות בנושאים ניהולים חדשים במקביל לנושאים ניהולים שנלמדו ואולי נשכחו, כך לשפיע על התפיסה הנהולית ותהליכי קבלת ההחלטות היום יומיות.
לדוגמא:
כל מנהל מבצע יום יום ישיבות,
אולם יתכן שלאחר שיקרא את תקציר ניהול ישיבות, יוסיף לישיבות את מודל "תזמורת הג'ז".
בנוסף כל מנהל מבצע חניכה לעובדיו בצורה כזו או אחרת אולם קריאת התקציר על המנטור יוביל אותו לבצע חניכה מקצועית יותר.
המגזין מיועד למנהל העסוק והמנוסה, לפיכך המטרה העיקרית היא לעורר את הזיכרון כך שבשעת הצורך ישלוף ביתר קלות מיומנויות ניהוליות מקצועיות ויוכל להתנהל על פיהן.