אימון במכירות מטרתו לבחון עם איש המכירות את שוק הלקוחות ולפתח מודל למכירה מנצחת.
טרום התהליך מתבקש כל איש מכירות להציב יעדים מוגדרים שהוא רוצה להגיע אלהם במהלך האימון.
אימון למכירות לעיתים נערך בקבוצות קטנות (עד 5 משתתפים) ולא בצורה יחידנית וזאת במטרה לייצר מצב של תחרות ככלי להטמעה אפקטיבית של הכלים החיונים למכירות.
תהליך האמון מוגדר מראש עם מנהל המכירות ונבחן בפרקי זמן מוגדרים מראש במטרה לבחון את רמת האפקטיביות שלו מול הביצועים בפועל של אנשי המכירות.