תעביר את זה הלאה...
מנהלים ועובדים מעבירים את השרות אותו הם מקבלים מההנהלה.
מחקרים מציגים קשר מובהק בין שביעות רצון הלקוחות הפנימיים (המנהלים והעובדים) לבין שביעות רצון הלקוחות החיצוניים.
קשר זה נקרא "שרשרת השירות".
תחילתו של המודל במתן שירות פנים ארגוני איכותי לעובד.
מימדי השירות ללקוח (אמינות, נגישות, נראות, אמפתיה ומקצועיות) ראוי שיהיו מיושמים בראש ובראשונה כלפי המנהלים והעובדים על ידי מתן דוגמא אישית של ההנהלה.
מנהלים ועובדים שבעי רצון (בעלי מוטיבציה) הם עובדים בעלי פריון גדול יותר ואשר מחזיקים מעמד יותר שנים בארגון (לכן ההשקעה בהכשרתם משתלמת ומתפרסת על פני שנים רבות).
קיימת סבירות גבוהה כי מנהלים אלה יהיו מקצועיים יותר ולכן יתנו שירות טוב יותר. זאת ועוד- מנהלים מרוצים הם בעלי ערך למתן שירות איכותי וערך זה מועבר אל לקוחות הארגון בכל מפגש שירות.
ארגון שידע לענות על צרכי עובדיו יקבל מנותני השרות איכות גבוהה.
תהליך בניית שרשרת השרות וחיזוק הקשר בין החוליות בשרשרת מתבצע בספר שלבים:
הרצאות בנושא שרשרת השרות מתאימות לארועים כמו כנס חברה, יום גיבוש או הרמת כוסית בחג.
סדנאות בנושא שרשרת השרות, תהליך שמטרתו לחזק את הקשר בין החוליות בשרשרת הלכה למעשה
באמצעות אימון ותרגול.
הכשרה ופיתוח מנהלים לניהול שרשרת השרות הארגונית.
פיתוח מערך בקרה ומדידת איכות השרות הפנים ארגוני, באמצעות סקרי שביעות רצון של העובדים, ביצוע
תהליכי הערכה ומשוב בנושא השרות.
אימון המנהלים והעובדים למתן שרות איכותי.