מכירות או לא להיות!
פיתוח תפיסה מכירתית לאנשי המכירות, העובדים והמנהלים בארגון הנמצאים בממשק עם לקוחות. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה בשוק העולמי לפיה כלל העובדים והמנהלים (ולא רק אנשי המכירות) עוברים הכשרה למכור את מוצר/ שרות של הפירמה.
מטרת סדנת המכירות הנה פיתוח מיומנויות להצגת ערך המוצר/ השרות כלפי קהל הלקוחות.
במהלך הסדנא נוצרת הפלטפורמה באשר לדרך הצגת המוצר/ השרות כלפי חוץ.
במהלך הסדנא ילמדו הנושאים הבאים:
פיתוח תפיסה מקדמת מכירות - הכרת מוצרי/ שרותי החברה הבנתם ופיתוח גישה התופסת את היתרון היחסי
שלהם בשוק.
הכרת הלקוחות צרכיהם ומשמעות העשייה האישית כתורמת למכירת המוצר הסופי.
הכרה ולמידה של מודל המכירה המודלארי והתאמתו למוצר/ שרות של הארגון.
הבנה ולמידה של שרשרת המכירה, עבודת צוות
אפקטיבית של תומכי המכירה ככלי להצלחת איש המכירות.
הפיכת התנגדות להזדמנות, בניית תסריטים אפשרים לכל פגישת מכירה ובימוי אפקטיבי המקדם סגירת עסקה.