מוצרים/ שרותים עם רמת מעורבות גבוהה ללקוח משמעם:
קניה שהיא משמעותית עבור הלקוח.
רוב המכירת הגדולות כרוכות במערכת יחסים רצופה ומתמשכת עם הלקוח, לצורך כך, מתקיימים מספר מפגשים לפני המכירה ואחריה.
בנגוד למכירות של מוצרים עם רמת מעורבות נמוכה בהן המוכר בדרך כלל לא יפגש שוב עם הקונה,
במכירות של מוצרים/שרותים עם רמת מעורבות גבוהה רוב העסקות נובעות מהגדלת הקף המכירה עם הלקוחות הקימים!
תהליך הכשרת אנשי מכירות למכירת מוצרים עם רמת מעורבות גבוהה יתמקד בנושאים הבאים:
למידת תהליכי קבלת החלטות של הלקוח בעת ביצוע רכישת מוצרים/שרותים ברמת מועורבות גבוהה.
פיתוח מיומנות להבנת צרכי הלקוח והתאמתם לתועלות של השרות/מוצר.
פיתוח מיומנויות לדימיון מודרך במהליך המכירה.
אבחון ופיתוח מודל מכירה אישי המתאים לחוזקות של איש המכירות.
פיתוח מודל ארגוני בו איש המכירות הוא יועץ מקצועי המוסמך ע"י הפירמה במטרה לבצע מכירה מקצועית ואמינה
שמטרתה לפתח יחסים של שותפות ארוכת טווח עם הלקוח.
תהליך פיתוח מערך המכירות נערך בשלבים הבאים:
קורסים לפיתוח תפיסה מכירתית למוצרים/ שרותים עם רמת מעורבות גבוהה.
סדנאות לפיתוח מיומנויות מכירה למוצרים/ שרותים עם רמת מעורבות גבוהה.
אימון אישי לפיתוח מיומנויות מכירה למוצרים/ שרותים ברמת מעורבות גבוהה.
יעוץ ארגוני ובניית מערך ניהול מכירות ותמלוגים אפקטיבי למכירת מוצרים/ שרותים ברמת מעורבות גבוהה.