מכירות של מוצרים/ שרותים ברמת מעורבות נמוכה מצד הלקוח הנה מוצרים שהלקוח כמעט ואינו משקיע בעת קניתם מעורבות רגשית או מחשבתית.
הכשרת אנשי מכירות קקידום מכירות למוצרים/ שרותים ברמת מעורבות נמוכה מתמקדת הנושאים הבאים:
פיתוח מיומנויות ליצירת רושם ראשוני חיובי ותקשורת חיובית בזמן קצר מרגע פגישת הלקוח.
פיתוח מיומנויות לקידום הפגישה לעבר סגירת עסקה.
פיתוח מיומנויות לאינטליגנציה רגשית ככלי לזיהוי צרכי הלקוח והמוטיבציות שיגרמו לו לבצע רכישה.
פיתוח חשיבה תוצאתית והתמודדות אפקטיבית עם התנגדויות על ידי בניית אלטרנטיבות (מראש) לסגירת עסקה.
תהליך פיתוח מערך המכירות נערך בשלבים:
קורסים לפיתוח מיומנויות מכירה למוצרים/ שרותים עם רמת מעורבות גבוהה.
סדנאות לפיתוח מיומנויות מכירה למוצרים/ שרותים עם רמת מעורבות נמוכה.
אימון אישי לפיתוח מיומנויות מכירה למוצרים/ שרותים ברמת מעורבות נמוכה.
יעוץ ארגוני ובניית מערך ניהול מכירות ותגמול אפקטיבי למכירת מוצרים/ שרותים ברמת מעורבות נמוכה.