השחקנית עינת ויצמן-דיאמונד,
השחקנית עינת ויצמן-דיאמונד, שחקנית מוערכת בעלת ניסיון בטלוויזיה בקולנוע ובתיאטרון (הפוך", "מבצע סבתא", "אהבה קולומביאנית"). בוגרת תואר שני באוניברסיטת ת"א ביחידה למחקר תרבות. מובילה עם צוות שחקנים מוכשרים בעלי ניסיון והכרה את תחום הפסיכודרמה.
|
|
|
כיצד נצליח לשלוט באופן בו אחרים מתרשמים מאיתנו ונרחיב את טווח ההתנהגות שלנו?
איזה סוגי שחקנים יש בעולם העסקים?
איך לומדים להיות שחקן כזה או אחר?
מה דרוש כדי להצליח לגלם את הדמות אותה בחרת לגלם?
הפסיכודרמה לארגונים מתמקדת בעובד/ מנהל כשחקן על בימת העסקים.
על ידי ההקבלה לעולם המשחק והתיאטרון, המנהלים והעובדים יקבלו כלים חדשים בהתנהלות הפנים ארגונית.
משחק אירגוני:
הקהל:
מי הוא הקהל שלנו?
איזה רושם אנחנו רוצים ליצור עליו?
התפאורה:
חשיבות התפאורה ביצירת הרושם הרצוי, איזה סוגי תפאורה קיימים בעולם העסקים?
כיצד נעצב את סביבת העבודה שלנו בהתאם למטרותינו ובהתאם לרושם שנרצה ליצור?
התלבושות:
כיצד לבוש יוצר רושם ראשוני ונותן הרבה אינפורמציה על מי שעומד מולנו?
אחורי הקלעים:
מה הם ואיפה ממקומים אחורי הקלעים בחיי היומיום שלנו?
למה הם משמשים?
למה הם כל כך נחוצים?
התסריט/ מחזה:
החשיבות בזיהוי התסריט החברתי, במיוחד כאשר אנו מגיעים למקום עבודה חדש ועלינו לדעת לקרוא את התסריט ולהבין מי הן הדמויות הפועלות ומה איפיונן.
המשחק:
המשחק מתחלק בין הרמה המילולית (טקסט) והרמה הלא מילולית שכוללת אינפורמציה רבה מאוד שעוברת בדרך כלל באופן לא מודע על ידי:
ג'סטות.
שפת גוף.
הבעות פנים.
אופן התזוזה בחלל.
ועוד...
הדמות:
אילו דמויות מרכזיות מאכלסות את עולם העסקים?
איך נזהה אותן
איך נרחיב את טווח הדמויות שאנו מסוגלים לשחק?
לאיזו דמות אנחנו מלוהקים באופן טבעי?