ארגון הינו בר קימא כל עד הוא נתפס כבעל ערך בעני לקחותיו.
המיומנות למכור את הערך של המוצר/ שרות חיונית לכל בעלי התפקידים בארגון הנמצאים ביחסי גומלין עם הלקוחות.
החל מאנשי המכירות, נותני השרות והמנהלים המבצעים מצגות ומו"מ לקהל הלקוחות.
קורסי המכירות מטרתם לפתח מיומנויות להצגת ערך המוצר/ השרות כלפי קהל הלקוחות.
קורסי המכירות מיצרים שפה אחידה בקרב המנהלים והעובדים באשר לדרך הצגת המוצר/ השרות כלפי חוץ.
במהלך הקורס נבנות אסטרטגיות מכירה פונקציונאליות למטרותיו של הארגון.
כמו כן נקבעים מדדים כמותים ואיכותים לבחינת תוצאות התהליך על פי פרקי זמן המוגדרים מראש.