רקע:
תהליך הערכה ומשוב למנהלים ועובדים הינו מרכיב מהותי בארגון הלומד.
הפקת לקחים, הערכת המצב בהווה והגדרת יעדים לעתיד חיוניים בשוק התחרותי.
מטרת התהליך, הטמעת דפוסי חשיבה ומיומנויות של למידה החל מדרג המנהלים ועד לאחרון העובדים.
הכנת שאלון ההערכה הינו שלב מקדים למשוב.
שאלון הערכה:
מנהל יקר!
רשום לעצמך תחומי תפקוד בהם העובד מתפקד היטב, יעדים שהעובד מילא, תחומים בהם עליו לשפר תפקוד, יעדים וציפיות לשנה הקרובה.
התייחס לכל תחומי העיסוק הרלוונטיים לתפקיד העובד לרבות יזמות, שרות, חונכות, חסכון והתייעלות, נסח את הדברים במונחי התנהגות ספציפיות הממחישות את תפקודו.
ה ת ח ל ב ח ש י ב ה ח י ו ב י ת !!!
סיכום השנה החולפת:
א. הגדר בכל סעיף את השיגי העובד לשנה החולפת (פרט ברמה ההתנהגותית).
1. יצירתיות:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. שרות:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3. יעילות/ חיסכון:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
ב. הגדר בכל סעיף נושאים טעוני שיפור מהעובד לשנה החולפת (פרט ברמה ההתנהגותית):
1. ביצועי העובד:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. מוטיבציה/ הזדהות עם החברה:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3. עבודת צוות/ שיתוף:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
ג. הקף בכל סעיף את התשובה המתאימה: